Wednesday, November 12, 2008

Tuan Haji Gatai...

hyeee....ssh tul nak update blog..semenjak, 2 menjak, 3 menjak ni, tetibe je ladyD jadi bz..walaupun xde bos..tp ada org lain yg belagak nak jadi bos..mengarah org je pandai..kite wat keje teruk2..dia ske2 je up kan nama dia..gile glamor..lantak la..mls nak layan..janji keje beres..walaupun ati sakit...hahahha...sewel...ha.......tgk...baru je nak update blog...ade je yg kaco...huh...

nak cite kat korg ni...xtau la nak kategorikan cite ni under ape...kelakar ke, sedih ke, tp yg pasti aku rasa sakit ati, geli nak mampos...alkisahnye cmni..aku ni dh lama dh duk tingin nak cari keje partime..yelah..nak tambahkan income..aku sevey2 la keje...2 ari lepas, kawan aku, MR. E gtau aku, ada kawan die, bukak kedai mkn kat sbuah IPTA dekat dgn umah aku. dia nak cari partime casher.keje dr kul 8 pm smpai 11 pm..menarik gak..kire ok la kan..aku keje ofis 8 am-5 pm.then buat keje partime tu..casher je..bukan teruk pun kejenye. aku pun terus ckp yg aku nak keje.MR.E bagi la no org tu kat aku..soh aku col sndiri utk bincang psl keje..MR. E ckp, org tu umo 45, Haji, dh kawin, anak 2..
so, dh xcited sgt, aku pun col la "haji" tu..deal psl keje..dia pun setuju.dia nak byr aku dgn gaji RM750 sbulan.pe lagi..hepi la aku...tp yg aku hangin 1 badan ni..."haji" ni kategori gatai nak mampos la pulakkkkkkkk.........................pg, ptg, mlm, tgh mlm...dia rajin sgt col aku.ajak kua, ajak minum2...ajak tgk wyg...arghhhh..tidak...umo dh baye abah den..mlm td dlm kul 12am lebih, dia col aku..
haji gatai : Asalamualaikum LadyD. Watpe tu?
LadyD : Wsalam..tdo.nape?
haji gatai : Awalnye tdo. Abg baru tutup kedai..ni tgh siap2 nak balik
LadyD : 0o0o..yeke.ok
haji gatai : Jom kua minum2..Abg blanje.kalo ladyD segan, ajak la housemate.nti abg ajak
kawan abg jugak.kawan abg ni duk nak cari gf. (desperate nak kawin)
LadyD : xpelah..xnak..lagipun dh lewat.nak tdo..sok keje
haji gatai : ala..jom la..tp jgn gtau kat MR. E.malu la abg nti..(wek..tau lak malu)..
LadyD : earghhh...(mengeliat membetulkan urat2 degil secara xsengaja)
haji gatai : uih...LadyD ni msti tdo dlm keadaan seksi.ishk..jap abg nak bayangkan
terus aku letak fon dan off..gile pnya jantan.dh la "haji" lagi nak buat perangai.memalukan..terus aku matikan niat nak keje kat tmpat die tu..gile..lom start keje lagi dh mcm ni..kalo aku keje, tah camne keadaan gile dia..xkose aku...so, xjadi la aku keje partime tu.
arini pun 2 3 kali dia col aku..tp aku xangkat.mls nak layan jantan gile.xsedar diri.xingat anak bini agaknya.umo dh baye2 abah aku..iieeeee....
bagi kaum2 laki yg baca blog ni..tulun la..jgn wat perangai camni..mcm hampeh..mcm mana la org mcm aku ni x anti kat laki...astaghfirullahalazim......
xpe la ladyD...cari je tmpat lain..byk lagi peluang..cayok....cayok......

4 Yorum var:

Anonymous said...

hampeh toi HAJI tue.. slalu yg haji nie laa menjadi².... igt laa sikit umah kata pie... kubuq kata mai....

~ LaDyDiee ~ said...

ha..tau xpe..gatai nak mampos..dgn kopiah ats pala..masa LadyD g interview (konon2 je la) dia siap pakai kopiah lagi..pandang org, mata cam nak tekeluar..nak je ladyD cocok dgn tumit kasut ladyD ni..

Anonymous said...

tue laa nama lelaki... mau cocok ja mata dia...

Hidayah Admar said...

adoi la...

gila betoi ! hahaha ada pulak mcm tuh kan..

mcm2 org zaman skrg ni.. geli tol ~