Friday, November 7, 2008

tekanan perasaan

arghhhhh......pressure...dh sethn masa belalu..tp aku still mcm ni gak..and i think, i'm getting worst..huh!!..bukan makin ok..tp makin teruk.ku harap panas smpai ke petang, rupanya ujan, guruh, kilat, ribut petir di tengahari. ups!! msti korg tertanya2 kan..nape aku pressure sgt, sbb ape aku mrh2 ni...susah nak luah bab ati dan perasaan nie...nie la 1 kelemahan aku...baik ati sgt..lembut ati giler..ikut je ape org ckp walaupun hakikatnya ati aku panas.jiwa aku memberontak.tp sebab syg...argh...nape dgn aku ni..sblm ni dh penah kena tipu..and now..dat things happened again dan aku masih xsedar2 lagi..dh sedar..tp masih mamai dan bengong lagi.
LELAKI..ni la punca idup aku huru hara.nape la smpai skrg aku masih lagi ditemukan dgn laki2 haprak..yg cuma tau nak menyusahkan idup aku..membuang masa aku, menghabiskan duit ringgit aku..dan yg paling mengecewakan...nape lah aku masih bodoh menghambakan diri pada org mcm ni??Y? janji2 manis, ayat2 jiwang..impian2 menggunung..dijanjikan kebahagiaan, syurga...tp hampeh...ape yg aku dpt selain dr kata2 janji tu? nothing!! Ms.Diee...wake up...plez wake up..u have to do something.Fren...plez help me..i need a supporter..

1 Comment:

Anonymous said...

ello cik DIee... laki mana lak yg bt cik Diee jd mcm nie?? cite kt cek mai cek p taboh dia....:P