Thursday, June 4, 2009

Majlis Anugerah Kualiti UKM

salam......

hye..ni gambar aku...harini...5 Jun 2009, Jumaat...dlm kul 7.15 pagi ...hehe..

hari ni bertempat di Dewan Tun Abdul Razak, UKM diadakan Majlis Anugerah Kualiti ke 17 UKM. Antara anugerah yg diberi ialah Anuegarah Perkhidmatan 30 tahun, Anugerah Perkhidmatan 20 tahun dan Anugerah Perkhidmatan Cemerlang @APC...

ni nama & no giliran aku....
Sijil Yang paling best skali dpt cek ni..Jom mkn besar..!!
*..aku dapat Anugerah Perkhidmatan Cemerlang....hehe...cemerlang ke aku ni? hehe..org bagi..amek je la kan... tu je utk hari ni...jumpa lagi....

5 Yorum var:

mr_habuk said...

wahhh, farr..akhirnya..kalau mentain kat sini jawabnya sampai tua la x merasa..hihihi...

~ LaDyDiee ~ said...

haha..rezeki kan..setahun je keje sini.dh dpt...tp cemerlang ke shaye ni..hehe..

mr_habuk said...

entah la...:P..tp apsal gambar tu nampak kembang jer..hehheehhe..

Mimieku said...

congrats..bila nak banjer?

azie ismail said...

tahniah!!..hehhee...walaupon aku ada time tuuuu